ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وریفای حساب کاربری بایننس

وریفای حساب کاربری بایننس یکی از معضلاتی است که معامله گران و افراد زیادی درگیر آن هستند. بهترین راه‌حل چیست؟ چطور می توانیم احراز هویت بایننس را انجام دهیم؟ کدام صرافی‌های ارز دیجیتال احراز هویت اجباری دارند؟

چگونه حساب بایننس را وریفای کنیم؟ همچنین به آموزش ارز دیجیتال و آموزش اپلیکیشن بایننس می‌پردازیم تا توضیحات و مطالب مفیدی را در مورد صرافی محبوب بایننس و وریفای حساب کاربری و موارد گفته شده به دست آورید. دیگر دغدغه‌ای برای رفتن از صرافی به صرافی دیگر را نخواهید داشت و می‌توانید با خونسردی به کار خود ادامه دهید.

 

وریفای حساب کاربری بایننس

اگر از ابتدای مسیر راهنمای درستی داشته باشید، دیگر نیازی نیست تا نگران دارایی و سرمایه خود باشید. همچنین سریع‌تر از سایر افراد، مسیر درست را شناسایی و در آن قدم برمی‌دارید؛ بنابراین فرصت زیادی برای کسب سود خواهید داشت. در ادامه همراه ما باشید تا با وریفای حساب کاربری بایننس آشنا شوید و اطلاعات جامعی را در مورد این صرافی معروف به دست آورید.

 

احراز هویت یا وریفای حساب کاربری بایننس موضوعی است که نباید آن را ساده گرفت؛ زیرا بحث دارایی شما در میان است و امکاناتی که صرافی بایننس به کاربران خود ارائه می‌دهد، در صرافی دیگری کاربرد ندارد و بایننس نیز این امتیاز را به نام خود ثبت کرده است.

 

وریفای حساب بایننس

به اصلی‌ترین موضوع یعنی وریفای حساب کاربری بایننس می‌رسیم. ابتدا اجازه دهید به نتیجه‌گیری کلی درباره ترید کردن در صرافی بایننس برسیم. یعنی در سایر صرافی‌ها بدون احراز هویت، مجوز ترید کردن نداریم؟ صرافی‌های زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارند. برای مثال می‌توان به بهترین آنها یعنی صرافی بایننس (Binance) اشاره کرد. همچنین صرافی کوکوین (Kucoin)، بای بیت (Bybit)، اوکی ایکس (Okex) و کوینکس (Coinex) مخاطبان محبوب به خود را دارند. آیا صرافی‌های نامبرده معتبر هستند و طبق قانون عمل می‌کنند؟

در جواب باید گفت به‌تازگی صرافی بایننس اقداماتی را جهت احراز هویت کاربران خود انجام داده است که درباره آنها صحبت می‎کنیم و سپس به سراغ سایر صرافی‌ها می‌رویم. به دلایل زیر باید احراز هویت بایننس را یکبار برای همیشه انجام دهید:
 
  1. اگر قصد دارید به‌صورت روزانه، مقدار 0.06 بیت کوین را از حساب خود برداشت کنید، باید حساب بایننس خود را وریفای کنید. در ابتدا کاربران بدون احراز هویت می‌توانستند مقدار 2 بیت کوین را برداشت کنند. اما هم اکنون این مقدار به 0.06 بیت کوین کاهش یافته است.
  2. کاربرانی که قبل از قوانین جدید بایننس مشغول به ترید بوده‌اند، تا 19 اکتبر (27 مهرماه) فرصت دارند تا احراز هویت بایننس را تا سطح متوسط (Intermediate) انجام دهند. همچنین کاربرانی که به‌تازگی بایننس را برای ترید و معاملات خود انتخاب کرده‌اند، باید احراز هویت خود را تا این سطح انجام دهند.
  3. طبق قوانین جدید این صرافی، احراز هویت سطح Basic یا ساده، برای تمامی کاربران الزامی است.
 
در صورتی که هیچ‌کدام از سطح‌های احراز هویت را انجام ندهید، فقط امکان برداشت وجه خواهید داشت. اما سایر صرافی‌ها چطور؟ سایر صرافی‌ها زمان مشخصی را برای احراز هویت اعلام نکرده‌اند، یعنی شاید همین امروز از شما درخواست کنند که مشخصات کامل خود را ارسال کنید تا اجازه ترید داشته باشید؛ همچنین شاید تا چند ماه دیگر خبری از احراز هویت نباشد؛ بنابراین تکلیف شما مشخص نیست و نمی‌دانید آیا تمام سرمایه خود را وارد یک صرافی کنید یا چند صرافی را برای ترید انتخاب کنید و برنامه مشخصی ندارید.
 
در این شرایط است که ما صرافی بایننس را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ صرافی کوینکس قوانین جهانی FATF (قوانین پول‌شویی) را زیر پا گذاشته است و از آن سرپیچی کرده است. باید شاهد برخورد جدی قوانین با این صرافی باشیم.
 
  • Mahdi az
  • ۰
  • ۰

سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال بایننس فارسی؛ ما در بایننس فارسی 4 نوع پلن برای شما عزیزان تدارک دیده ایم و علاوه بر آن به شما به صورت رایگان آموزش می دهیم که چگونه از این سیگنال ها استفاده کنید.

تیم سیگنال ارز دیجیتال از تحلیگران و تریدرهای حرفه ای تشکیل شده است و علاوه بر آن یک نفر هم پشتیبان و مسئول فرستادن سیگنال ها در کانال تلگرام مخصوص به خودش است. تا همگی تمرکز خاص خود را داشته باشند. فقط یادتان باشد که حتما قبلش آموزش هایی که برای شما ارسال می شود را ببینید.

شما در ابتدا می توانید گزارش ویدیویی کانال‌های سیگنال را مشاهده و سپس اقدام به تهیه اشتراک ویژه کنید.

تمامی سیگنال ها در کانال تلگرام خصوصی مربوطه ارسال می شود و صرافی‌های موردنظر Binance, CoinEX, KuCoin, Bybit, OkEX می باشد.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال و بیت کوین یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به‌راحتی در بازار ارزهای دیجیتال سود کنید. سیگنال‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توانید هر یک از آنها را استفاده کنید و سود قابل توجهی دریافت کنید. شاید در مورد سیگنال ارز دیجیتال و بیت کوین اطلاعات زیادی نداشته باشید. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا شما را سیگنال ارز دیجیتال آشنا کنیم.

سیگنال ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند و چطور باید از آن استفاده کرد؟ بهترین سیگنال‌ها را از کجا دریافت کنیم؟ برای استفاده از سیگنال ارز دیجیتال باید چه چیزی را بلد باشیم؟ همه این سؤالات در متن پاسخ داده شده است.

به‌طورکلی سیگنال ارز دیجیتال شامل اطلاعاتی است که می‌توانید از طریق آن در صرافی‌های موردنظر سود خوبی دریافت کنید. اطلاعاتی شامل نقاط خرید و نقاط فروش و حد ضرر و حد سود در اختیار شما قرار می‌گیرد و فقط باید آنها را در بخش مشخص شده جای‌گذاری کنید. به همین راحتی! حدس می‌زنم که مشتاق هستید که بدانید سیگنال‌های ارز دیجیتال و بیت کوین را باید از کجا تهیه کنید تا زحمت زیادی برای دریافت سود نکشید.

 

به همه موارد گفته شده می‌پردازیم و سایتی را معرفی می‌کنیم که از طریق آن بتوانید سیگنال‌های رایگان دریافت کنید. سیگنال‌ها به صورت اشتراکی و رایگان توسط تیم تحلیل‌گر ارسال می‌شوند. یعنی اگر به صورت حرفه کار می‌کنید، می‌توانید از سیگنال‌های پولی استفاده کنید. اما اگر به این بخش از دنیای ارزهای دیجیتال اطمینان ندارید، پس بهتر است از همان سیگنال‌های رایگان استفاده کنید تا اطمینان شما جلب شود.

 

در خود سؤال، پرسش‌های زیادی وجود دارد. مثلاً، قصد دارید چقدر سرمایه خود را درگیر سیگنال ارز دیجیتال و بیت کوین کنید؟ یا منظور از بهترین از نظر شما چیست؟ بهترین سود و...

 

بنابراین باید بر اساس اولویت‌هایی که در نظر دارید، بهترین تیم سیگنال ارز دیجیتال و بیت کوین را پیدا کرده و از سیگنال آنها استفاده کنید. پس نمی‌توان با قطعیت گفت که تیم X بهترین سیگنال‌ها را ارائه می‌دهد. اما پیشنهاد می‌کنم به وب‌سایت بایننس فارسی مراجعه کنید و مقالات مرتبط آن درباره سیگنال ارز دیجیتال مطالعه کنید.

 

وب‌سایت بایننس فارسی یکی از بهترین سایت‌های آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین است که می‌توانید در کانال تلگرامی آن عضو شده و از سیگنال‌های رایگان آن استفاده کنید. بدون آنکه هیچ کار خاصی انجام دهید. البته می‌توانید اشتراک‌های VIP تهیه کنید و از سیگنال‌های قدرتمند با سود بیشتری بهره‌مند شوید.

 

بعد از اینکه که به وب‌سایت بایننس فارسی نگاهی انداختید و قصد داشتید از سیگنال‌های آن استفاده کنید، باید کانال تلگرام و اینستاگرام آن را دنبال کنید تا از نتایج سیگنال‌ها باخبر شوید. البته فعالیت این تیم تنها مربوط به سیگنال ارز دیجیتال نمی‌شود.

 

اگر با این تصور به دنبال بهترین سیگنال ارز دیجیتال هستید که حتماً سود هنگفتی دریافت کنید، خیر این‌طور نیست. بلکه باید یکسری مفاهیم را آموزش ببینید که می‌توانید از بایننس فارسی کمک بگیرید و از مشاوره‌های رایگان آن استفاده کنید. منظور از مفاهیم، یعنی کار با صرافی‌های ارزهای دیجیتال را بلد باشید و از چگونگی خرید و فروش رمزارز در آنها باخبر باشید.

 

در قدم دوم باید تجربه کار با سیگنال را به دست بیاورید؛ زیرا باید آن را مدیریت کنید که البته در شرایط بحرانی، پشتیبانی که سیگنال را ارسال کرده است، اطلاع‌رسانی می‌کند. توجه داشته باشید که استفاده از سیگنال‌ها همیشه به منزله دریافت سود نیست، زیرا ممکن است بر اثر اخبار فاندامنتال ارز دیجیتال موردنظر در معرض اخبار قرار بگیرد و به‌جای سود، ضرر کنید.

 

پس با درنظرگرفتن همه موارد باید از سیگنال دریافتی استفاده کنید. البته ضرری که ممکن است متحمل شوید، ناچیز است. باید با قواعد پوزیشن بندی آشنا باشید و حد ضرر را در نقطه درستی تنظیم کنید.

  • Mahdi az
  • ۰
  • ۰

آموزش رایگان ارز دیجیتال

 

در این مقاله قصد داریم آموزش رایگان ارز دیجیتال را آموزش دهیم و اینکه به چه عواملی برای شروع کار خود یعنی ترید کردن (معامله کردن) احتیاج دارید. نام کیف پول دیجیتال به گوشتان خورده است؟ بهترین ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری می‌شناسید؟ از چگونگی خرید و فروش رمزارزها اطلاعی دارید؟ همچنین بهترین صرافی‌های خارجی را برای افراد علاقه‌مند به ترید، معرفی می‌کنیم. به کمک این موارد دیگر نیازی به جست‌وجو در اینترنت ندارید؛ زیرا تمام آنچه که برای ترید ارزهای دیجیتال نیاز دارید در این مقاله قرار داده شده است.

1. انتخاب صرافی ایرانی

 

برای معاملات می‌توانید از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید تا دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری به سرمایه خود داشته باشید.

در این صرافی‌ها امکان واریز و برداشت به‌صورت ریالی امکان پذیر است و تنها به کارت اعتباری نیاز دارید. در این قسمت 2 مورد از بهترین صرافی‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم.

صرافی والکس (Wallex)

صرافی والکس نتیجه کار همکاری دانشجویان دانشگاه‌های شریف و تهران است. والکس ادعا می‌کند که کاربران و معامله گرانی که هم‌اکنون در آن مشغول به فعالیت هستند، حدود 86 هزار نفر است. صرافی والکس با این هدف وارد میدان رقابت شده است که بتواند محیط و بستری امن را برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

صرافی رمزینکس (Ramzinex)

رمزینکس سومین صرافی است که می‌توانید در آن به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. این صرافی قابلیت مبادله 24 رمزارز برتر را برای کاربران فراهم می‌کند و کارمزد پرداختی در ابتدا معادل 0.3 درصد است که در مقابل سایر صرافی‌ها رقم بسیار زیادی است حداقل سفارش شما باید 100 هزار تومان باشد که نسبتاً مبلغ کمتری از رقبا است.

2. انتخاب کیف پول مناسب

برای نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال باید کیف پول مناسبی داشته باشید که از نظر امنیت و رابط کاربری حرفی برای گفتن داشته باشد. کیف پول‌های زیادی برای ترید ارزهای دیجیتال وجود دارد. از انواع آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول سرد
  • گیف پول گرم
  • کیف پول کاغذی

هرکدام از این کیف پول‌ها (Wallet) مزایا و معایب مختص به خود را دارد. در ادامه توضیح مختصری در مورد 3 نوع والت نام‌برده خدمت شما ارائه می‌کنیم. همچنین به نمونه‌هایی از هر نوع اشاره می‌کنیم:

3.انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

در این قسمت از مقاله آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال به چگونگی انتخاب چند ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری اشاره می‌کنیم. احتمالاً از خودتان این سؤال را پرسیده‌اید که کدام ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری می‌تواند شما را به سود بیشتری برساند. هم‌اکنون قصد داریم عواملی را بیان کنیم که در این تصمیم‌گیری به ما کمک می‌کنند.

خرید و فروش ارز دیجیتال

در این قسمت از مقاله آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال قصد داریم در مورد خرید و فروش ارزهای دیجیتال صحبت کنیم. برای جابه‌جا کردن دارایی خود باید با نحوه خرید و یا فروش آشنا باشید. خرید و فروش ارزهای دیجیتال از راه های مختلفی امکان پذیر است که بهترین روش از نظر امنیت و سادگی، استفاده از صرافی‌ها آنلاین است.

علاوه بر صرافی‌ها آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و خرید و فروش به‌صورت حضوری و… روش‌های دیگری هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید؛ اما حتی‌الامکان از صرافی‌ها استفاده کنید تا با مشکلی از قبلی کلاهبرداری و… مواجه نشوید.

خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال به‌سادگی امکان پذیر است و کار سختی در پیش نخواهید داشت. روش کار به این صورت است که وارد صرافی موردنظر می‌شوید و مقدار مبلغی را که قصد دارید وارد صرافی می‌کنید. سپس ارز دیجیتال خود را انتخاب می‌کنید و مبلغ و مقدار آن را نیز مشخص می‌کنید. در پایان خرید شما با موفقیت انجام می‌شود. فروش ارز خریداری شده نیز همانند خرید آن می‌باشد و روش متفاوتی وجود ندارد. تنها تفاوت این است که باید به‌جای انتخاب گزینه خرید، گزینه فروش را انتخاب کنید.

  • Mahdi az
  • ۰
  • ۰

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال آقای بیت کوین

آموزش ارز دیجیتال، انواع روش‌های سرمایه گذاری، آموزش تریدینگ، تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، آموزش جامع صرافی بایننس و آموزش جامع پلتفرم تریدینگ ویو و نحوه فیلترنویسی با آن تنها بخشی از دوره آموزشی صفر تا صد ارزهای دیجیتال با آقای بیت کوین می‌باشد.

آموزش ارز دیجیتال چیست؟

آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین ضروری است! ارزهای دیجیتال به‌تازگی سرو صدای زیادی به پا کرده‌اند و به همین دلیل تعداد طرف‌داران آن در حال افزایش است. شاید شما هم یکی از این طرف‌دارها باشید. ارزهای دیجیتال دنیای جدیدی را به مردم نشان داده‌اند. دنیایی که بدون هیچ دخالت ارگانی اداره می‌شود. اما امروز در بایننس فارسی قرار است در مورد آموزش ارز دیجیتال صحبت کنیم. حتماً نام بیت کوین به گوشتان خورده یا اینکه آشنایی مختصری در مورد آن دارید. به‌هرحال در ادامه مطالب ارز دیجیتال و بیت کوین را معرفی می‌کنیم.

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا باید نحوه کار با ارزهای دیجیتال و بیت کوین را آموزش ببینید و از آن استفاده کنید؟ کمی با خودتان فکر کنید. اگر نمی‌دانید قرار است به کجا برسید و چه مسیری را طی کنید، پس حتماً با من همراه شوید تا شما را با این مسیر جادویی و حیرت‌انگیز آشنا کنم.مسیری که برای پیشرفت در آن باید از سوخت آموزش، تجربه و تمرین استفاده کرد.

 

شکست‌ها همان تجربه‌هایی هستند که به تجربه‌های قبلی اضافه می‌شوند، بنابراین در این مسیر پر پیچ‌وخم شکستی در کار نیست! لازم به ذکر است که برای موفقیت باید مفاهیم و اطلاعات را به‌خوبی درک و اجرا کنید تا در روند معاملات و تحلیل‌هایی که انجام می‌دهید، اختلالی ایجاد نشود.

برای آشنایی بیشتر با روند حرکت و اینکه چگونه بهترین آموزش را پیدا کنید و از آن استفاده کنید، فرصت را از دست ندهید!اگر نگران این هستید که این بازار نیز مانند سایر بازارهای مالی مردم را ورشکست می‌کند، سخت در اشتباه هستید؛ چون در بازار ارزهای دیجیتال دانش و تجربه حرف اول را می‌زند؛ بنابراین صحبت‌های منفی را که در مورد بازار ارزهای دیجیتال شنیده‌اید، کنار گذاشته و ادامه مطالب را بخوانید.

در واقع سرمایه گذاری اصلی شما خرید تجربه آقای بیت کوین است.

شما کسب و کارهای آنلاین و آفلاین زیادی را در حال حاضر مشاهده می‌کنید که قبلاً صحبتی از آنها نبوده است و حتی 5 سال قبل اصلاً اسمی از آن ها نبوده و هیچ‌کس هم فکر نمی‌کرد که چنین تکنولوژی به وجود بیایید که بتواند دنیا را دگرگون کند و آن را وارد مسیر جدید کند. برای گذران زندگی به شغل احتیاج دارید و یا قصد دارید سرمایه خود را افزایش دهید و آن را چندبرابر کنید.

ارزهای دیجیتال اولین کاری که می‌کنند این است که بانک‌ها را برکنار می‌کنند، البته اگر با ارزهای دیجیتال همراه شوند، می‌توانند به قله‌های بزرگی دست پیدا کنند. اولین سؤالی که باید از خودتان بپرسید این است که باید از کجا شروع کنم؟ به‌عنوان مثال از بهترین آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال مسیر را آغاز کنم یا ابتدا روش‌های سرمایه‌گذاری را یاد بگیرم؟ عجله نکنید. امروز در این ساعت قرار است سرنوشت خود را خودتان تعیین کنید.

ارز دیجیتال (crypto currency) چیست؟

 

به سراغ اولین سؤال می‌رویم که اصلاً ارز دیجیتال (Digital currency) چیست؟ ارزهای دیجیتال نام‌های از جمله رمزپایه، رمزارز، کریپتو و... دارند. اگر در مطالبی کریپتوکارنسی را مشاهده کردید، منظور همان ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده است. ارزهای دیجیتال برای تبادلات مالی و اینترنتی استفاده می‌شوند و حجم معاملاتی که در رمزارزها در حال گردش است، بسیار قابل توجه است.

ارزهای دیجیتالی بسیار زیادی در این میان وجود دارد که همه آنها مورد استفاده کاربران و معامله گران قرار نمی‌گیرد. به‌طورکلی باید گفت ارزهای دیجیتال جای پول‌های نقدی که در شبانه‌روز با آن‌ها سروکار داریم می‌گیرد. البته این پایان ماجرا نیست! رمزپایه‌ها روی شبکه بلاک چین فعالیت می‌کنند تا تبادلات به صورت امن و دور از هیچ خطری انجام شود.کریپتوها قابلیت خرید و فروش، سرمایه‌گذاری و استخراج و... دارند که هرکدام توضیحات زیادی را می‌طلبد. برای این منظور می‌توانید از مطالب آموزشی رایگان بایننس فارسی استفاده کنید.

بیت کوین (Bitcoin) چیست؟

 

بیت کوین (Bitcoin)، قدیمی‌ترین و به‌نوعی بهترین ارز دیجیتالی دنیا محسوب می‌شود که تاکنون خود را به دنیا ثابت کرده است. این ارز دیجیتال سال 2008 توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو به مردم جهان معرفی شد. بیت کوین از شبکه همتا به همتا استفاده می‌کند و تراکنش‌ها مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود. معمولاً ارزهای دیجیتال را با نمادی از حروف نشان می‌دهند که بیت کوین نمادی به شکل «BTC» دارد.

هدف از ایجاد بیت کوین انتقال و یا ذخیره پول به صورت امن است. بیت کوین در واقع کنترل واقعی پول را به دست خود افراد واگذار کرده است و با کلمه عبور ویژه‌ای که کلید خصوصی نام دارد، تنها مالکین این کلیدها قادر به دریافت یا ارسال بیت کوین هستند. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند.

آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین را از کجا شروع کنم؟

 

در وهله اول باید از نوع شخصیت خود آگاه باشید، یعنی با کدام یک از رسانه‌ها مفاهیم بیشتری را یاد می‌گیرید و مطالب به‌خوبی در ذهنتان نقش می‌بندد؟ با متن یا ویدئو، با پادکست یا فایل‌های صوتی؟ بعد از مشخص‌شدن این مورد باید در راستای موضوع، یعنی دنیای کریپتوکارنسی شروع به آموزش دیدن کنید. برای مثال از کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده است شروع کنید و بر اساس یک دسته‌بندی مفاهیم را یاد بگیرید.

یا حتی فیلم‌های آموزشی را مشاهده کنید و مطالب آن را یادداشت کنید و در همین مسیر به سؤالات خود پاسخ دهید. به این ترتیب نقطه شروع برای مسابقه‌ای که خودتان با خودتان رقابت می‌کنید، مشخص شده است. پس هر روز از خودتان جلو بزنید و دانش بیشتری را نسبت به رقیبتان (خودتان) داشته باشید. اگر با این طرز تفکر پا به عرصه ارزهای دیجیتال بگذارید، شک نکنید که موفقیت را در آغوش شما خواهد بود.

  • Mahdi az
  • ۰
  • ۰

وریفای حساب بایننس

آموزش وریفای حساب کاربری بایننس (سفارش iD کارت و پاسپورت)

وریفای حساب کاربری بایننس به کمک iD کارت و پاسپورت کشورهای مجاز و همچنین کشورهایی که در بایننس هیچ مشکلی نداشته و به راحتی می توانند در بایننس بدون سقف محدودیتی کار کنند.

تنها کاری که نیاز هست انجام دهید، لطف کنید متن و ویدیوی موجود را تا انتها دیده، سپس به آیدی تلگرامی BitcoinVF اطلاعات ثبت نامی سطح بیسیک (در صورتی که انجام دادید)، نام و نام خانوادگی به انگلیسی، تاریخ تولد میلادی و یک عکس 3*4 پرسنلی با زمینه سفید ارسال کنید. پروسه ساخت iD کارت یا پاسپورت تقریبا بین 24 ساعت زمان می برد و ما طبق ویدیوی زیر اطلاعات مکانی و تصویری از iD کارت یا پاسپورت را برای شما ارسال می کنیم تا شما به راحتی احراز هویت خود را انجام دهید. در صورتی که باز سوالی در این زمینه داشتید، از آیدی تلگرامی BitcoinVF بپرسید.

احراز هویت در صرافی بایننس اجباری شد (آپدیت 29 مردادماه 1400).

آموزش وریفای حساب کاربری بایننس با ID کارت و پاسپورت کشورهای مختلف امکان‌پذیر شده است. در این مطالب کارتی را به شما معرفی می‌کنیم که دغدغه‌ای برای احراز هویت در صرافی بایننس (Binance) را نداشته باشید. امروزه صحبت‌های زیادی در مورد احراز هویت صرافی بایننس می‌شنویم که ما را نگران می‌کند که چه زمانی نوبت احراز هویت ما می‌رسد؟ بایننس در مورد استفاده کاربران بسیار سخت‌گیر شده است که ممکن است همین الان که این مطلب را می‌خوانید، حساب شما مسدود شده باشد و نیاز به احراز هویت داشته باشید. در این آموزش نحوه وریفای کردن اکانت به دو صورت نسخه دسکتاپ و موبایل آموزش داده شده است.

 

البته شاید قصد دارید امنیت حساب خود را بیشتر کنید تا با خیال راحت‌تری به ترید و نگهداری دارایی‌های خود بپردازید یا اینکه از محدودیت‌های ترید خارج شوید. در این متن قصد داریم نحوه احراز هویت در بایننس را آموزش دهیم که تمامی مراحل بعد از دریافت iD کارت شما امکان‌پذیر است.

 

صرافی بایننس از سال 2017 کار خود را آغاز کرد که توسط چانگپنگ ژائو و تیم هماره آن تأسیس شد. بایننس صرافی چینی است و بعد از 2 سال طرف‌داران زیادی را از نقاط مختلف جهان پیدا کرد. شهرت بایننس به حجم معاملات روزانه بالای آن در طی آغاز فعالیتش بود که مهم‌ترین دلیل برای پیشرفت این صرافی است.

 

چرا باید در بایننس احراز هویت کنیم؟

 

یکی از سؤالاتی پرتکراری که مخاطبان بایننس فارسی به دنبال آن هستند این است که به چه دلیل باید در بایننس احراز هویت کنیم؟ پاسخ این سؤال در چند سطر بعدی داده خواهد شد و به طور کلی در این قسمت به دلایلی اشاره می‌کنیم که باید احراز هویت در بایننس انجام شود:

 

1. بر اساس قوانین مالی جهانی

 

افرادی که در جهان شناخته شده هستند و ما از آنها به‌عنوان این نام مجاز نمی باشد‌گذاران مالی یاد می‌کنیم، قوانین و شرایطی را برای کاربران وضع کرده‌اند که امنیت مالی را افزایش دهد و از کلاهبرداری و سوءاستفاده‌ها، جلوگیری شود. برای مثال می‌توان به مفاد KYC (هویت مشتری) و AML (مبارزه با پول‌شویی) اشاره کرد که تمامی بازارهای رمزنگاری شده باید طبق اصول آن به کار خود ادامه بدهند. احراز هویت نیز در این قوانین قرار دارد و شاید یکی از اهداف شما برای احراز هویت در بایننس همین مورد باشد.

 

2. افزایش امنیت

 

شاید نگران حساب کاربری خود در صرافی بایننس هستید و برای این منظور قصد دارید امنیت حساب خود را افزایش دهید. با احراز هویتی که انجام می‌دهید، اعتبارنامه‌ای مانند جزئیات حساب بانکی غیرقابل تغییر است و این اطمینان به شما داده می‌شود که هیچ‌کس نمی‌تواند غیر از خود شما به اکانت بایننس دسترسی داشته باشد.

 

3. دسترسی به امکانات بیشتر

 

احتمالاً از محدودیت‌هایی که حساب معمولی بایننس برخوردار است، با خبر هستید. ثبت‌نام و فعال‌کردن گوگل آتنتیکتور و… تنها بخشی از اطلاعات هستند که در اختیار بایننس قرار می‌گیرند و در ازای آن محدودیت‌هایی برای ترید شما در نظر گرفته می‌شود. بایننس نیز برای رهایی از این محدودیت‌ها احراز هویت را در مسیر کاربران قرار داده است. افرادی که به شکل ساده در بایننس ثبت‌نام کرده‌اند دارای محدودیت‌های زیر هستند:

 

• روزانه مجاز به برداشت ۰.۰۶ بیت کوین (BTC) هستند.

• تنها قادر به خارج کردن 300 دلار هستند.

• نمی‌توانند در حالت فیوچرز بایننس بیشتر از لوریج 20 استفاده کنند.

  • Mahdi az
  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال (Digital currency)، رمزپایه (رمزارزها) یا همان کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) از جمله مباحث جدیدی هستند که طی چند سال اخیر در مبحث بازارهای مالی جایگاه بسیار مهمی به دست آورده‌اند. ارزهای دیجیتال این روزها نقش بسیار زیادی در تعاملات تجاری و اینترنتی دارند و حجم مبادلاتی که ارزها در آن نقش دارند به مقدار چشم‌گیری زیاد بوده و این مقدار با سرعت بالایی در حال افزایش است. در این مقاله از وب‌سایت بایننس فارسی قصد داریم تا به معرفی این مبحث نوین و ترند بپردازیم.

ارز دیجیتال یک واحد پولی مخصوص به دنیای دیجیتالی (عمدتاً اینترنت) است و فقط به صورت مجازی قابل دسترس است. در واقع ارزهای دیجیتالی هیچ شکل و ماهیت فیزیکی مثل اسکناس‌ها، پولها یا سکه‌ها نداشته و صرفاً به منظور خرید و فروش‌های الکترونیکی از آن‌ها استفاده می‌شود. شاید بتوان اینطور گفت که این واحدهای پول، شبیه به همان پول‌های رایج همیشگی ما هستند که در حساب‌های بانکی به آن‌ها دسترسی داریم. با این تفاوت که واسطه‌های فیزیکی در این میان وجود ندارند. درست مثل زمانی که با کمک کارت بانکی خود در فضای مجازی اقدام به خرید، فروش و هر نوع معامله تجاری دیگر می‌کنید، ارزهای دیجیتال نیز به همین حالت هستند. اما رفته رفته برای شرکت های بزرگ که غالبا صرافی آنلاین هم هستند، کارت های اعتباری مختصص ارزهای دیجیتال نیز ساخته و در حال حاضر از آنها به صورت عمومی استفاده می کنند. البته کار به همین جا ختم نمی شود و دستگاه های عابر بانک و پوز نیز به این شبکه عظیم اضافه شده اند.

 

ارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟

رمز ارزها برای اجرای تراکنش‌های خود، مدل‌های مختلفی را به کار می‌گیرند. به عنوان نمونه ارز دیجیتال بیت کوین از مدل اثبات کار استفاده می‌کند که طی آن استخراج‌کنندگان یا ماینرها تراکنش‌ها را تایید می‌کنند.

این مدل‌های مختلف در بلاک چین‌ها که با نام «الگوریتم‌های اجماع» یا سازوکارهای توافق جمعی شناخته می‌شود، نحوه به اتفاق نظر رسیدن مشارکت‌کنندگان شبکه را در مورد تایید کردن یا نکردن یک تراکنش در شبکه تعیین می‌کنند.

تراکنش‌ ارزهای دیجیتال به صورت همتا به همتا (P2P) عمل می‌کند و براساس مدل استفاده شده، نیاز به واسطه‌ها را از بین می‌برند.

ارزهای دیجیتال مشهور

در حال حاضر نزدیک به 5000 ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که بیشتر آن‌ها پروژه‌های مرده یا رهاشده هستند. در طول تاریخ 12 ساله ارزهای دیجیتال، برخی از آن‌ها از همان ابتدای ورود به بازار جایگاه خود را در رده‌های بالای جدول ارزشمندترین‌ها حفظ کرده‌اند.

بیت کوین

بیت کوین مشهورترین و قدیمی‌ترین ارز دیجیتال است که همیشه در کانون توجهات قرار داشته است. از زمان ساخت این ارز دیجیتال توسط ساتوشی ناکاموتو بیش از ۱۰ سال می‌گذرد و از آن زمان تاکنون جایگاه نخست را بین ارزهای دیجیتال از دست نداده است.

اتریوم

ایده اتریوم در سال ۲۰۱۳ توسط ویتالیک بوترین مطرح شد. عرضه اولیه سکه آن در سال ۲۰۱۴ به وقوع پیوست و شبکه آن در جولای ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد. اتریوم از همان ابتدا با ایده‌های نوآورانه ظاهر شد. ارز دیجیتال این پلتفرم اتر (ether) نام دارد و از اتریوم برای ساخت توکن‌ می‌توان استفاده کرد.

ریپل

ریپل پلتفرم متن‌بازی است که برای انجام تراکنش‌های ارزان و سریع طراحی شده است. این سیستم پرداختی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و از پول‌های رایج در شبکه خود پشتیبانی می‌کند. ریپل بر روی همکاری با بانک‌ها و توسعه سیستم پرداختی خود تمرکز کرده و کوین آن اکس‌آرپی (XRP) نام دارد.

لایت کوین

لایت کوین با هدف پرداخت‌های سریعتر، با اعمال تغییراتی بر روی کدهای بیت کوین توسط چارلی لی ساخته شد. این ارز دیجیتال با نام نقره دیجیتال شناخته می‌شود و یکی از قدیمی‌ترین آلت کوین‌هاست.

ارزهای دیجیتال به دلیل بازار پرنوسان‌شان، فناوری که در آن‌ها به کار رفته و همچنین ایده‌های آزادی‌خواهانه‌ای که دارند، به سرعت بین مردم به محبوبیت بالایی دست یافتند.


بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوپایی آن‌ها، نوسانات زیادی دارد و ممکن است در یک روز قیمت یکی از آن‌ها تا چندصد درصد رشد کرده و یا چند ده درصد ریزش کند.


فناوری به کار رفته در ارزهای دیجیتال با به کارگیری علم رمزنگاری که پایه آن ریاضیات است، امکان تقلب را از افراد می‌گیرد و سیستم‌های پرداختی را در جهت راستگویی تشویق می‌کند.
علاوه‌ بر این، جنبه آزادی‌خواهانه و کنار گذاشتن واسطه‌ها باعث شده تا افرادی که نسبت به سیستم‌های مالی سنتی بدبین بودند نیز به سمت ارزهای دیجیتال متمایل شوند.

  • Mahdi az