ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

وریفای حساب کاربری بایننس

وریفای حساب کاربری بایننس یکی از معضلاتی است که معامله گران و افراد زیادی درگیر آن هستند. بهترین راه‌حل چیست؟ چطور می توانیم احراز هویت بایننس را انجام دهیم؟ کدام صرافی‌های ارز دیجیتال احراز هویت اجباری دارند؟

چگونه حساب بایننس را وریفای کنیم؟ همچنین به آموزش ارز دیجیتال و آموزش اپلیکیشن بایننس می‌پردازیم تا توضیحات و مطالب مفیدی را در مورد صرافی محبوب بایننس و وریفای حساب کاربری و موارد گفته شده به دست آورید. دیگر دغدغه‌ای برای رفتن از صرافی به صرافی دیگر را نخواهید داشت و می‌توانید با خونسردی به کار خود ادامه دهید.

 

وریفای حساب کاربری بایننس

اگر از ابتدای مسیر راهنمای درستی داشته باشید، دیگر نیازی نیست تا نگران دارایی و سرمایه خود باشید. همچنین سریع‌تر از سایر افراد، مسیر درست را شناسایی و در آن قدم برمی‌دارید؛ بنابراین فرصت زیادی برای کسب سود خواهید داشت. در ادامه همراه ما باشید تا با وریفای حساب کاربری بایننس آشنا شوید و اطلاعات جامعی را در مورد این صرافی معروف به دست آورید.

 

احراز هویت یا وریفای حساب کاربری بایننس موضوعی است که نباید آن را ساده گرفت؛ زیرا بحث دارایی شما در میان است و امکاناتی که صرافی بایننس به کاربران خود ارائه می‌دهد، در صرافی دیگری کاربرد ندارد و بایننس نیز این امتیاز را به نام خود ثبت کرده است.

 

وریفای حساب بایننس

به اصلی‌ترین موضوع یعنی وریفای حساب کاربری بایننس می‌رسیم. ابتدا اجازه دهید به نتیجه‌گیری کلی درباره ترید کردن در صرافی بایننس برسیم. یعنی در سایر صرافی‌ها بدون احراز هویت، مجوز ترید کردن نداریم؟ صرافی‌های زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارند. برای مثال می‌توان به بهترین آنها یعنی صرافی بایننس (Binance) اشاره کرد. همچنین صرافی کوکوین (Kucoin)، بای بیت (Bybit)، اوکی ایکس (Okex) و کوینکس (Coinex) مخاطبان محبوب به خود را دارند. آیا صرافی‌های نامبرده معتبر هستند و طبق قانون عمل می‌کنند؟

در جواب باید گفت به‌تازگی صرافی بایننس اقداماتی را جهت احراز هویت کاربران خود انجام داده است که درباره آنها صحبت می‎کنیم و سپس به سراغ سایر صرافی‌ها می‌رویم. به دلایل زیر باید احراز هویت بایننس را یکبار برای همیشه انجام دهید:
 
  1. اگر قصد دارید به‌صورت روزانه، مقدار 0.06 بیت کوین را از حساب خود برداشت کنید، باید حساب بایننس خود را وریفای کنید. در ابتدا کاربران بدون احراز هویت می‌توانستند مقدار 2 بیت کوین را برداشت کنند. اما هم اکنون این مقدار به 0.06 بیت کوین کاهش یافته است.
  2. کاربرانی که قبل از قوانین جدید بایننس مشغول به ترید بوده‌اند، تا 19 اکتبر (27 مهرماه) فرصت دارند تا احراز هویت بایننس را تا سطح متوسط (Intermediate) انجام دهند. همچنین کاربرانی که به‌تازگی بایننس را برای ترید و معاملات خود انتخاب کرده‌اند، باید احراز هویت خود را تا این سطح انجام دهند.
  3. طبق قوانین جدید این صرافی، احراز هویت سطح Basic یا ساده، برای تمامی کاربران الزامی است.
 
در صورتی که هیچ‌کدام از سطح‌های احراز هویت را انجام ندهید، فقط امکان برداشت وجه خواهید داشت. اما سایر صرافی‌ها چطور؟ سایر صرافی‌ها زمان مشخصی را برای احراز هویت اعلام نکرده‌اند، یعنی شاید همین امروز از شما درخواست کنند که مشخصات کامل خود را ارسال کنید تا اجازه ترید داشته باشید؛ همچنین شاید تا چند ماه دیگر خبری از احراز هویت نباشد؛ بنابراین تکلیف شما مشخص نیست و نمی‌دانید آیا تمام سرمایه خود را وارد یک صرافی کنید یا چند صرافی را برای ترید انتخاب کنید و برنامه مشخصی ندارید.
 
در این شرایط است که ما صرافی بایننس را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ صرافی کوینکس قوانین جهانی FATF (قوانین پول‌شویی) را زیر پا گذاشته است و از آن سرپیچی کرده است. باید شاهد برخورد جدی قوانین با این صرافی باشیم.
 
  • ۰۰/۰۶/۲۵
  • Mahdi az

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی