ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بایننس فارسی

 

 

بایننس فارسی: جامع‌‌ترین سایت آموزش ارزهای دیجیتال و صرافی بایننس

 

سرمایه شما می‌تواند با ارزش رشد کند. درآمد شما می‌تواند چند برابر شود. شما می‌توانید کسب درآمد دلاری بدون محدودیت مکان و زمان داشته باشید. فقط کافی است مسیر درست را بشناسید. کافی است یاد بگیرید؛ چگونه پول خود را در زمان درست، مکان درست و به روش درست هدف قرار دهید. ما در این مسیر همراه شما هستیم.


بایننس فارسی در تاریخ 2021/01/03 (1399/10/14) با قدرت هر چه تمام تر توسط جمعی از متخصصین دیجیتال مارکتینگ و تحلیل گران بازار ارزهای دیجیتال به وجود آمده است. افرادی که در این تیم با یکدیگر همکاری دارند، به خوبی می دانند که باید اطلاعات کاملا صحیح به افراد علاقمند بدهند، از این رو ما همواره اطلاعات دسته اول به شما ارائه می دهیم و به شما قول می دهیم که برترین سایت در حوزه ارزهای دیجیتال باشیم.


تیم بایننس فارسی همواره در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت خواهد کرد. از آموزش و مشاوره گرفته تا ارائه سیگنال و تحلیل تکنیکال عمومی و اختصاصی، در این راستا همواره می توانید اطلاعات منتشر شده از ما را رصد کنید تا به رسالت واقعی ما پی ببرید.
ما در این مجموعه همواره به فکر رساندن اطلاعات دسته اول به شما عزیزان هستیم و دوست داریم شما هم تا جایی که امکان پذیر است از ما حمایت کنید. در نهایت هر سوالی داشتید می توانید از طریق تماس با بایننس فارسی در ارتباط باشید.به دنیای خلق رویاها با آقای بیت کوین خوش آمدید!


کسب درآمد دلاری با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال (واقعی)کسب درآمد دلاری با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال یک رویاست یا دروغ؟تا پایان همین صفحه با ما همراه باشید. به شما خیلی ساده خواهم گفت که دنیای آینده متعلق به کسانی است که همین الان ارزهای دیجیتال و بیت کوین را جدی گرفته اند. این افراد فرقی ندارد، یک بچه باشد، یک جوان یا نوجوان، دختر یا پسر، زن یا مرد، پیرمرد یا پیرزن، مسلمان یا کافر، هر چه که هستی این برایت یادگار خواهد ماند که ارزهای دیجیتال دنیا و ملت ها را به طرز شگفت انگیزی تغییر خواهند داد…


بازار ارزهای دیجیتال بازاری 24 ساعته، بدون تعطیلی و بدون دامنه نوسان است، از این رو همین قدر که می تواند بهشت رویایی شما باشد، می تواند جهنمی بدتر از جهنم ذهنی شما نیز باشد؛ پس لطفا آموزش را جدی بگیرید :))بیایید خیلی خیلی ساده و رو راست باشیم؛ شما کسب و کارهای آنلاین و آفلاین زیادی را در حال حاضر مشاهده می کنید، کسب و کارهایی که حتی 5 سال قبل اصلا اسمی از آن ها نبود و حتی مغز بنی بشری هم فکر نمی کرد که چنین تکنولوژیی وجود بیایید، که بتواند بعد از ظهورش دنیا را متحول کند.شما برای گذران زندگی به یک شغل نیاز دارید و یا برای اینکه پول خود را سرمایه گذاری و یا به فکر چندین برابر کردنش هستید. حتی جلوتر که برویم شاید بگویید پول ایران ارزش ندارد و نمی شود به ریال در آورد و به دلار خرج کرد!


ارزهای دیجیتال اولین کاری که می کنند این است که بانک ها را برکنار می کنند، مگر اینکه خودشان را با دنیای جدید ارزهای دیجیتال وفق دهند و ایده هایی در این رابطه وارد بازار کار کنند (پاچه خوار شوند). وقتی شما برای گرفتن وام بدون بانک و به کمک ارزهای دیجیتال می توانید وام بگیرید، دیگر بانک با آن همه کاغذبازی مسخره چرا؟!


اشتغال مسئله ایی است که نمی توان به راحتی از کنار آن رد شد، شاید بپرسید خوب برای شروع به N میلیون پول نیاز دارم. بگذارید آب پاکی را روی دست تان بریزم، واقعا به این مبالغ برای شروع نیاز ندارید و حتی اگر این مبالغ را داشته باشید، باید از کم شروع کنید و وقتی که حرفه ای شدید، سرمایه بیشتری تزریق کنید. پس بهتر است برای بهانه آوردن به ادامه حرف هایم گوش دهید:
یکی از مهم ترین انتخاب های زندگی شما انتخاب یک شغل ایده آل است و سپس راهی که بتوان به وسیله آن شغل، سرمایه گذاری کرد.

  • Mahdi az
  • ۰
  • ۰

آموزش رایگان ارز دیجیتال

امروزه صحبت‌های زیادی در مورد ارز دیجیتال و بیت کوین و … می‌شود که شاید شما که در حال مطالعه این متن هستید، اطلاعی از آن نداشته باشید و یا یکی از بهترین‌های خودتان در حوزه ارزهای دیجیتال باشید. در هر صورت امروز در بایننس فارسی قصد داریم شما را از صفر تا حرفه‌ای شدن در ارزهای دیجیتال همراهی کنیم تا به سودهای باورنکردنی دست پیدا کنید.

 

روزبه‌روز تبلیغات در دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر می‌شود و ممکن است هدف درست و مشخصی داشته باشید، ولی در راه اشتباهی قدم بگذارید و زمان و هزینه خود را هدر داده باشید. البته شاید تا الان دچار چنین اشتباهی شده‌اید؛ اما الان زمان تغییر است. زمانی که باید تصمیمی خود را بگیرید تا بهترین قدم را در زندگی‌تان بردارید.

اگر هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارید، اصلاً مهم نیست، چون الان آماده یادگیری آن هستید و امروز و در این ساعت موفقیت را در کنار خود بدانید. البته اگر اراده‌ای مستحکم، امیدی پایان‌ناپذیر و قدرت و مهارت دارید، پس حتماً باید ادامه مطالب را بخوانید تا به توانایی و مهارت خود مسیر درستی را نشان دهید و به‌سوی موفقیت حرکت کنید.

 

در ابتدا در بایننس فارسی سعی داریم شما را با ارز دیجیتال آشنا کنیم که اصلاً ارز دیجیتال چیست و چرا باید در آن فعالیت کنید و کسب درآمد داشته باشید؛ سپس به شما کمک می‌کنیم تا بهترین آموزش رایگان ارز دیجیتال را بشناسید و شروع به یادگیری کنید. به هیچ وجه نگران زمان و انرژی که در این راه قرار می‌دهید نباشید؛ چون بهترین مسیر را برای رسیدن به موفقیت انتخاب کرده‌اید.

 

چرا ارز دیجیتال و بیت کوین؟

چرا باید ارز دیجیتال را یاد بگیریم؟ اصلاً ارز دیجیتال چیست؟ چرا بیت کوین؟ چرا امروزه این حجم از افراد مشغول به یادگیری و معاملات در ارزهای دیجیتال و بیت کوین هستند؟ شاید سؤالاتی در این زمینه داشته باشید که در ادامه به همه آنها جواب می‌دهیم و نقشه راه را مشخص می‌کنیم. برای اینکه بدانیم چرا باید شروع به یادگیری ارزهای دیجیتال کنیم، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ادامه مقاله را بخوانید تا از راز این مهارت باخبر شوید و تا زمان زیادی را از دست نداده‌اید، شروع به یادگیری کنید.

 

ارزهای دیجیتال به‌زودی تمام دنیا را تسخیر می‌کنند و بعد از مدتی دیگر خبری از پول‌های اسکناسی نخواهد بود، هرچند که در 2 سال اخیر به دلیل ویروس کرونا، تبادلات اسکناسی به‌شدت کاهش پیدا کرده و شاید خیلی از شما که در حال مطالعه این متن هستید، با من هم عقیده باشید. به هر حال تکنولوژی روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و اگر کسی با آن همراه نشود، مانند انسانی است که قصد پیشرفت ندارد و خود را در خانه ذهنش حبس کرده است.با گذشت زمان ارزهای دیجیتالی بیشتری پا به دنیای دیجیتالی می‌گذارند که هرکدام مزیت‌های متفاوت و هیجان انگیزی با سایر ارزهای دیجیتال دارند. اگر بخواهیم مثالی ساده در مورد کاربرد این سکه‌های دیجیتالی داشته باشیم، می‌توانیم به شرکت ماشین‌سازی تسلا اشاره کنیم که شما می‌توانید برای خرید ماشین به‌صورت نقدی، از ارزهای دیجیتال استفاده کنید. مثال دیگری که می‌توان آن را در این بین بیان کرد، خریدهای روزانه است؛ یعنی برای خرید قهوه یا سایر مواد غذایی احتیاجی به استفاده از کارت‌های بانکی نخواهید داشت. شاید این سؤال را از خودتان بکنید که مگه میشه؟

 

بله این موارد در برخی از کشورها در حال اجرایی شدن است. از این قسمت که بگذریم می‌توانیم به خریدهای بزرگ‌تری اشاره کنیم، به‌عنوان مثال، خرید خانه، خرید زمین کشاورزی و… درست شنیده‌اید تمام این موارد به کمک ارزهای دیجیتال به حقیقت پیوسته است. این پول‌های دیجیتالی دنیا را دگرگون کرده‌اند و شاید در نگاه اول متعجب شوید که چطور چنین کارهایی با پول‌هایی انجام می‌شود که هیچ وجود فیزیکی ندارند و با چشم دیده نمی‌شوند.

  • Mahdi az