ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

آموزش رایگان ارز دیجیتال

 

در این مقاله قصد داریم آموزش رایگان ارز دیجیتال را آموزش دهیم و اینکه به چه عواملی برای شروع کار خود یعنی ترید کردن (معامله کردن) احتیاج دارید. نام کیف پول دیجیتال به گوشتان خورده است؟ بهترین ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری می‌شناسید؟ از چگونگی خرید و فروش رمزارزها اطلاعی دارید؟ همچنین بهترین صرافی‌های خارجی را برای افراد علاقه‌مند به ترید، معرفی می‌کنیم. به کمک این موارد دیگر نیازی به جست‌وجو در اینترنت ندارید؛ زیرا تمام آنچه که برای ترید ارزهای دیجیتال نیاز دارید در این مقاله قرار داده شده است.

1. انتخاب صرافی ایرانی

 

برای معاملات می‌توانید از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید تا دسترسی راحت‌تر و سریع‌تری به سرمایه خود داشته باشید.

در این صرافی‌ها امکان واریز و برداشت به‌صورت ریالی امکان پذیر است و تنها به کارت اعتباری نیاز دارید. در این قسمت 2 مورد از بهترین صرافی‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم.

صرافی والکس (Wallex)

صرافی والکس نتیجه کار همکاری دانشجویان دانشگاه‌های شریف و تهران است. والکس ادعا می‌کند که کاربران و معامله گرانی که هم‌اکنون در آن مشغول به فعالیت هستند، حدود 86 هزار نفر است. صرافی والکس با این هدف وارد میدان رقابت شده است که بتواند محیط و بستری امن را برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

صرافی رمزینکس (Ramzinex)

رمزینکس سومین صرافی است که می‌توانید در آن به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. این صرافی قابلیت مبادله 24 رمزارز برتر را برای کاربران فراهم می‌کند و کارمزد پرداختی در ابتدا معادل 0.3 درصد است که در مقابل سایر صرافی‌ها رقم بسیار زیادی است حداقل سفارش شما باید 100 هزار تومان باشد که نسبتاً مبلغ کمتری از رقبا است.

2. انتخاب کیف پول مناسب

برای نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال باید کیف پول مناسبی داشته باشید که از نظر امنیت و رابط کاربری حرفی برای گفتن داشته باشد. کیف پول‌های زیادی برای ترید ارزهای دیجیتال وجود دارد. از انواع آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول سرد
  • گیف پول گرم
  • کیف پول کاغذی

هرکدام از این کیف پول‌ها (Wallet) مزایا و معایب مختص به خود را دارد. در ادامه توضیح مختصری در مورد 3 نوع والت نام‌برده خدمت شما ارائه می‌کنیم. همچنین به نمونه‌هایی از هر نوع اشاره می‌کنیم:

3.انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

در این قسمت از مقاله آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال به چگونگی انتخاب چند ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری اشاره می‌کنیم. احتمالاً از خودتان این سؤال را پرسیده‌اید که کدام ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری می‌تواند شما را به سود بیشتری برساند. هم‌اکنون قصد داریم عواملی را بیان کنیم که در این تصمیم‌گیری به ما کمک می‌کنند.

خرید و فروش ارز دیجیتال

در این قسمت از مقاله آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال قصد داریم در مورد خرید و فروش ارزهای دیجیتال صحبت کنیم. برای جابه‌جا کردن دارایی خود باید با نحوه خرید و یا فروش آشنا باشید. خرید و فروش ارزهای دیجیتال از راه های مختلفی امکان پذیر است که بهترین روش از نظر امنیت و سادگی، استفاده از صرافی‌ها آنلاین است.

علاوه بر صرافی‌ها آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و خرید و فروش به‌صورت حضوری و… روش‌های دیگری هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید؛ اما حتی‌الامکان از صرافی‌ها استفاده کنید تا با مشکلی از قبلی کلاهبرداری و… مواجه نشوید.

خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال به‌سادگی امکان پذیر است و کار سختی در پیش نخواهید داشت. روش کار به این صورت است که وارد صرافی موردنظر می‌شوید و مقدار مبلغی را که قصد دارید وارد صرافی می‌کنید. سپس ارز دیجیتال خود را انتخاب می‌کنید و مبلغ و مقدار آن را نیز مشخص می‌کنید. در پایان خرید شما با موفقیت انجام می‌شود. فروش ارز خریداری شده نیز همانند خرید آن می‌باشد و روش متفاوتی وجود ندارد. تنها تفاوت این است که باید به‌جای انتخاب گزینه خرید، گزینه فروش را انتخاب کنید.

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • Mahdi az

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی