ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال آقای بیت کوین

آموزش ارز دیجیتال، انواع روش‌های سرمایه گذاری، آموزش تریدینگ، تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، آموزش جامع صرافی بایننس و آموزش جامع پلتفرم تریدینگ ویو و نحوه فیلترنویسی با آن تنها بخشی از دوره آموزشی صفر تا صد ارزهای دیجیتال با آقای بیت کوین می‌باشد.

آموزش ارز دیجیتال چیست؟

آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین ضروری است! ارزهای دیجیتال به‌تازگی سرو صدای زیادی به پا کرده‌اند و به همین دلیل تعداد طرف‌داران آن در حال افزایش است. شاید شما هم یکی از این طرف‌دارها باشید. ارزهای دیجیتال دنیای جدیدی را به مردم نشان داده‌اند. دنیایی که بدون هیچ دخالت ارگانی اداره می‌شود. اما امروز در بایننس فارسی قرار است در مورد آموزش ارز دیجیتال صحبت کنیم. حتماً نام بیت کوین به گوشتان خورده یا اینکه آشنایی مختصری در مورد آن دارید. به‌هرحال در ادامه مطالب ارز دیجیتال و بیت کوین را معرفی می‌کنیم.

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا باید نحوه کار با ارزهای دیجیتال و بیت کوین را آموزش ببینید و از آن استفاده کنید؟ کمی با خودتان فکر کنید. اگر نمی‌دانید قرار است به کجا برسید و چه مسیری را طی کنید، پس حتماً با من همراه شوید تا شما را با این مسیر جادویی و حیرت‌انگیز آشنا کنم.مسیری که برای پیشرفت در آن باید از سوخت آموزش، تجربه و تمرین استفاده کرد.

 

شکست‌ها همان تجربه‌هایی هستند که به تجربه‌های قبلی اضافه می‌شوند، بنابراین در این مسیر پر پیچ‌وخم شکستی در کار نیست! لازم به ذکر است که برای موفقیت باید مفاهیم و اطلاعات را به‌خوبی درک و اجرا کنید تا در روند معاملات و تحلیل‌هایی که انجام می‌دهید، اختلالی ایجاد نشود.

برای آشنایی بیشتر با روند حرکت و اینکه چگونه بهترین آموزش را پیدا کنید و از آن استفاده کنید، فرصت را از دست ندهید!اگر نگران این هستید که این بازار نیز مانند سایر بازارهای مالی مردم را ورشکست می‌کند، سخت در اشتباه هستید؛ چون در بازار ارزهای دیجیتال دانش و تجربه حرف اول را می‌زند؛ بنابراین صحبت‌های منفی را که در مورد بازار ارزهای دیجیتال شنیده‌اید، کنار گذاشته و ادامه مطالب را بخوانید.

در واقع سرمایه گذاری اصلی شما خرید تجربه آقای بیت کوین است.

شما کسب و کارهای آنلاین و آفلاین زیادی را در حال حاضر مشاهده می‌کنید که قبلاً صحبتی از آنها نبوده است و حتی 5 سال قبل اصلاً اسمی از آن ها نبوده و هیچ‌کس هم فکر نمی‌کرد که چنین تکنولوژی به وجود بیایید که بتواند دنیا را دگرگون کند و آن را وارد مسیر جدید کند. برای گذران زندگی به شغل احتیاج دارید و یا قصد دارید سرمایه خود را افزایش دهید و آن را چندبرابر کنید.

ارزهای دیجیتال اولین کاری که می‌کنند این است که بانک‌ها را برکنار می‌کنند، البته اگر با ارزهای دیجیتال همراه شوند، می‌توانند به قله‌های بزرگی دست پیدا کنند. اولین سؤالی که باید از خودتان بپرسید این است که باید از کجا شروع کنم؟ به‌عنوان مثال از بهترین آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال مسیر را آغاز کنم یا ابتدا روش‌های سرمایه‌گذاری را یاد بگیرم؟ عجله نکنید. امروز در این ساعت قرار است سرنوشت خود را خودتان تعیین کنید.

ارز دیجیتال (crypto currency) چیست؟

 

به سراغ اولین سؤال می‌رویم که اصلاً ارز دیجیتال (Digital currency) چیست؟ ارزهای دیجیتال نام‌های از جمله رمزپایه، رمزارز، کریپتو و... دارند. اگر در مطالبی کریپتوکارنسی را مشاهده کردید، منظور همان ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده است. ارزهای دیجیتال برای تبادلات مالی و اینترنتی استفاده می‌شوند و حجم معاملاتی که در رمزارزها در حال گردش است، بسیار قابل توجه است.

ارزهای دیجیتالی بسیار زیادی در این میان وجود دارد که همه آنها مورد استفاده کاربران و معامله گران قرار نمی‌گیرد. به‌طورکلی باید گفت ارزهای دیجیتال جای پول‌های نقدی که در شبانه‌روز با آن‌ها سروکار داریم می‌گیرد. البته این پایان ماجرا نیست! رمزپایه‌ها روی شبکه بلاک چین فعالیت می‌کنند تا تبادلات به صورت امن و دور از هیچ خطری انجام شود.کریپتوها قابلیت خرید و فروش، سرمایه‌گذاری و استخراج و... دارند که هرکدام توضیحات زیادی را می‌طلبد. برای این منظور می‌توانید از مطالب آموزشی رایگان بایننس فارسی استفاده کنید.

بیت کوین (Bitcoin) چیست؟

 

بیت کوین (Bitcoin)، قدیمی‌ترین و به‌نوعی بهترین ارز دیجیتالی دنیا محسوب می‌شود که تاکنون خود را به دنیا ثابت کرده است. این ارز دیجیتال سال 2008 توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو به مردم جهان معرفی شد. بیت کوین از شبکه همتا به همتا استفاده می‌کند و تراکنش‌ها مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود. معمولاً ارزهای دیجیتال را با نمادی از حروف نشان می‌دهند که بیت کوین نمادی به شکل «BTC» دارد.

هدف از ایجاد بیت کوین انتقال و یا ذخیره پول به صورت امن است. بیت کوین در واقع کنترل واقعی پول را به دست خود افراد واگذار کرده است و با کلمه عبور ویژه‌ای که کلید خصوصی نام دارد، تنها مالکین این کلیدها قادر به دریافت یا ارسال بیت کوین هستند. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند.

آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین را از کجا شروع کنم؟

 

در وهله اول باید از نوع شخصیت خود آگاه باشید، یعنی با کدام یک از رسانه‌ها مفاهیم بیشتری را یاد می‌گیرید و مطالب به‌خوبی در ذهنتان نقش می‌بندد؟ با متن یا ویدئو، با پادکست یا فایل‌های صوتی؟ بعد از مشخص‌شدن این مورد باید در راستای موضوع، یعنی دنیای کریپتوکارنسی شروع به آموزش دیدن کنید. برای مثال از کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده است شروع کنید و بر اساس یک دسته‌بندی مفاهیم را یاد بگیرید.

یا حتی فیلم‌های آموزشی را مشاهده کنید و مطالب آن را یادداشت کنید و در همین مسیر به سؤالات خود پاسخ دهید. به این ترتیب نقطه شروع برای مسابقه‌ای که خودتان با خودتان رقابت می‌کنید، مشخص شده است. پس هر روز از خودتان جلو بزنید و دانش بیشتری را نسبت به رقیبتان (خودتان) داشته باشید. اگر با این طرز تفکر پا به عرصه ارزهای دیجیتال بگذارید، شک نکنید که موفقیت را در آغوش شما خواهد بود.

  • ۰۰/۰۶/۲۱
  • Mahdi az

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی